UŚMIECHNIJ WSZECHŚWIAT

blog o tym, co Ty i ja możemy zrobić dla innych

Cztery Pory Roku | Jesienne porządki

Pamiętacie Akcję Sprzątania Ligoty? Chwaliłam pomysł na blogu, a potem zaproponowałam klubie Panorama pomoc przy organizacji kolejnej edycji. No i stało się, potraktowali to poważnie i zaproponowali współpracę.


Co to za akcja?
Sprzątanie Ligoty odbywa się w ramach jesiennej edycji Festiwalu Cztery Pory Roku. Wydarzenie to organizuje katowicki klub Panorama, a jego najważniejszą część stanowi oczywiście scena muzyczna.  

Co mam tam robić?
Przy organizacji festiwalu pracuje kilka osób. Moim zadaniem jest koordynacja akcji sprzątania, czyli głównie promocja wydarzenia wśród mieszkańców dzielnicy. Dodatkowo poproszono mnie o przygotowanie propozycji materiałów graficznych.

Po co to wszystko?
Bo wierzę, że takie akcje mają sens. Dbajmy sami o nasze otoczenie, a świat będzie piękniejszy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz